• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Avida finans, blev godkänt när kommer pengarna

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 371
Mottagna reaktioner
13 450
Poäng
8 917
Funkar det varesej ifrån mobil eller dator?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

noninoni

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
31 Augusti 2013
Meddelanden
104
Mottagna reaktioner
29
Poäng
112
Fick svar i morse att de hade fel i sitt system och att teknikerna jobbade på det. På eftermiddagen gick det bra att underteckna skuldebrevet.
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
630
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
De är rätt märkligt , det tyckte hon på zmarta också .. och jag kan inte ens välja dom bankerna som syns på min ut dom löser endast till storbankerna inte ens Ica banken
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
630
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
Jag blev nekad efter att blivit godkänd. Av Avida. Men jag tror inte du behöver oroa dig det minsta. jag hade dålig historik hos dom.
Terry hur menar du med dålig historik , hade 300 k hos dom som jag slutkörde efter 6 månader efter dom betalat ut , va även sen med 2 månader innan jag löste det , har idag fått 160 beviljat av dom men dom vill lösa 155.000 ser det ut som när jag ska singnera, valde att samla 155 men dom erbjöd 160 .. tror också jag blir nekad
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 295
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Terry hur menar du med dålig historik , hade 300 k hos dom som jag slutkörde efter 6 månader efter dom betalat ut , va även sen med 2 månader innan jag löste det , har idag fått 160 beviljat av dom men dom vill lösa 155.000 ser det ut som när jag ska singnera, valde att samla 155 men dom erbjöd 160 .. tror också jag blir nekad
Mycket märkligt. Avida har aldrig lösenkrav. Du har inte lån där på 155k sen tidigare?
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
Terry hur menar du med dålig historik , hade 300 k hos dom som jag slutkörde efter 6 månader efter dom betalat ut , va även sen med 2 månader innan jag löste det , har idag fått 160 beviljat av dom men dom vill lösa 155.000 ser det ut som när jag ska singnera, valde att samla 155 men dom erbjöd 160 .. tror också jag blir nekad
Hej igen
Som jag rekommenderade dig skulle du sökt samla allt. Dvs 350t + 150t som du behövde. Då hade lösenkraven inte legat på hela beloppet men betydligt mindre. Varför skulle banker begära mindre lösen på så lite som 150t när du redan har högre totalt. Skulle rekommendera att kontakta Zmarta och kolla erfarenheter med att ändra ansökan till högre belopp att samla.
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
630
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
@Doodles Hej förstår men tror inte jag hade fått några bud , fick endast tre bud lendify avida och brocc , det framkom inget lösenkrav vid ansökan , tror det är något som avida har börjat med om man väljer samla , verkade så när jag pratade med kundtjänst
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp